המשפחה צדקה • חשד: נפילת עראמי הי”ד – פיגוע סנפלינג

נתנאל ערמי, שצנח אל מותו לפני כשבועיים מהקומה ה-11 באתר בנייה בפתח תקווה, במהלך עבודות באמצעות סנפלינג - נרצח על פי החשד בידי ערבי • משפחתו זועמת על התנהלות המשטרה
שי וייספיש
ו' תשרי התשע"ה / 30.09.2014 12:12

טענות משפחת עראמי מתבררות כצודקות: הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי משטרת ישראל חושדת, בעקבות חקירה שערכה, כי נפילתו של נתנאל עראמי הי”ד אל מותו לפני שבועיים הינה פיגוע לאומני.

לפני כשבועיים נפל נתנאל עראמי הי”ד, שומר מצוות ממושב אחיעזר, אל מותו מגובה רב במגדל בן 11 קומות בו עבד בפתח תקווה.

בעוד שבתחילה חשדה המשטרה כי הנפילה הייתה כתוצאה מרשלנות או מטעות, עתה מודים גם החוקרים, לאור ממצאים שנמצאו בזירה, כי מדובר כפי הנראה ברצח שבוצע במזיד על ידי ערבי, שחתך את כבלי הסנפלינג עליהם נתלה עראמי בעת עבודתו.

במהלך השבעה טענו הוריו של עראמי כי בנם נרצח על רקע לאומני ולא נפל באופן תמים אל מותו.

עראמי, בן 27, שהותיר אחריו שני ילדים קטנים ואישה בחודש חמישי להריונה, היה בעל חברת סנפלינג. הוא עסק במקצוע הזה מספר שנים ונחשב למומחה בתחומו. בעת עבודתו במגדל נחתך החבל ועראמי צנח אל מותו.

בני משפחתו של נתנאל מתכוונים לקיים מחר צעדת מחאה מביתם ברחוב יוספטל בבת ים אל תחנת המשטרה בעיר.

מאז האירוע טענו בני המשפחה בתוקף כי מדובר ברצח לאומני, אך במשטרה לא מיהרו להכריז על כך. הוריו של נתנאל ז”ל התלוננו על חוסר יעילותה של המשטרה בחקירת הרצח לכאורה.לדבריהם, חוקרי משטרת ישראל כלל לא הגיעו אליהם לאחר הרצח ולא התעניינו במשפחה על מנת לקבל את גרסתם ופרטי מידע שהיו יכולים להוסיף מידע על הכיוון הלאומני של החקירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות