טרגדיה במונסי: בחור חסידי נמצא ללא רוח חיים באמבטיה בבית הוריו

חיים טוויל
|
י"ד אייר התשע"ה / 02.05.2015 21:42
בחור המשתייך לחסידות שמרכזה בירושלים, נמצא בחדר האמבטיה של בית הוריו בעיר מונסי, כשהוא ללא רוח חיים • כוחות הצלה ביצעו בו פעולות החייאה, אך בבית החולים נקבע מותו • חבריו טוענים: סבל מהצקות בישיבה

טרגדיה בעיר מונסי שמדינת ניו יורק:  בחור ישיבה בן 16, שמשפחתו משתייכת לחסידות שמרכזה בירושלים, נמצא תלוי ביום שישי בצהרים בחדר האמבטיה בבית הוריו כשהוא ללא רוח חיים.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה ממושכות על הבחור, והוא הבהל לבית חולים מקומי, שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חלק מחבריו טענו כי הבחור סבל באחרונה מהצקות מצד כמה מחבריו, אולם אין לכך כל אישור. לפי דיווחים אחרים, הייתה הנהלת הישיבה אמורה להתכנס ביום שישי כדי לדון על מעמדו בישיבה.

מועד הלווייתו טרם נקבע. כוחות משטרה הגיעו אל הזירה ופתחו בחקירה.

באתר החדשות של מונסי נכתב: “אנא תפסיק לחפור לפרטים האישיים של הטרגדיה הנוראה הזו. אנא להפסיק את שיתוף, העתקה וההדבקה של הודעת WhatsApp האחרונה על הקבוצה שלך (או קבוצות). זה לא מנומס ולא אנושי.

“בואו ננסה למקסם את מה שניתן ללמוד מטרגדיה זו, על ידי טיפול בכבוד האחר. בואו ננסה לא לאפשר בריונות בבתים שלנו ובבתי ספר. בואו ננסה להיות טובים יותר. בואו נרגיש את לב האדם”.