ג’קי לוי הושעה מגל”צ לאחר שחשף בשידור חי סכסוך עם גרושתו

השדרן ג'קי לוי הושעה מגל"צ לאחר שחשף בשידור חי פרטים על סכסוך עם גרושתו • הקלטת הדברים הוסרה מאתר התחנה, אבל אחרי הפירסום ברשת - התעוררה סערה • הסופרת יעל משאלי חושבת שמפקד גלי צה"ל שגה • אחרים דווקא תקפו את לוי
דוד ליבוביץ
כ"א אייר התשע"ו / 29.05.2016 15:10

התלונן על גרושתו והושעה מהתחנה: השדרן ג’קי לוי הושעה מגל”צ לאחר שחשף בשידור חי פרטים אישיים על סכסוך עם גרושתו שקשור גם לילדיו.

לוי קיבל הודעה על השעייתו ממפקד גל”צ, ירון דקל, לאחר שחשף את הפרטים בתוכנית ‘משפחה גרעינית’ ביום רביעי.

העיתונאי והשדרן ג’קי לוי סיפר בשידור חי כי זמן קצר קודם תחילת התוכנית נמנע ממנו לאסוף את ילדיו מבית הספר, למרות שמדובר ביום בו הוא אמור לקחת אותם אליו, על פי הסדרי הראייה בינו לבין גרושתו.

לאחר שמסר את גירסתו למה שאירע, בקול רועד מזעם ועלבון, אמר לוי לשרון קנטור, שהגישה עמו את התוכנית: “אני רק רוצה לומר… שכל מי שיש טיפת תבונה בקודקודו יודע מה היה קורה אם היה הפוך. אם אישה גרושה היתה מספרת פה, עכשיו, על זה שבן זוגה הזכר עשה את מה שגרושתי עשתה היום.

“מה שהיה קורה זה שכוחות משטרה היו עוצרים בחריקת בלמים בכניסה לבית הספר, ולפני הילדים, לפני החברים של הילדים, לפני ההורים של החברים של הילדים, היו גוררים את אותו זכר פורע חוק אל תוך הניידת.

“מכיוון שאישה ממין אישה עשתה את זה, זה איכשהו יעבור… לא מבחינתי… שום ניידת, שום חריקת בלמים. שום אזיקים. זה המצב”, אמר.

בתגובה לדבריה של שרון קנטור, המגישה שלצידו, שניסתה להרגיע אותו ולומר: “זו תקופה שבה הנשים עושות תיקון, זו תקופה קשה להיות גבר”, אמר לוי בזעם: “העובדה שמתוך 120 חברי הכנסת שמתפרנסים מכספי המיסים שלך ושלי, שרון, אין אחד שמוכן להתגייס לדבר שכבר ידוע שהוא העוול הלאומי במדינה הזאת, זה ביזיון שאין לו שם. זה באמת חרפה.

“אין חבר כנסת אחד שמוכן לנגב את הפחד הנוראי מארגונים מסויימים. ארגונים שהם בעצם ארגון להב”ה או ‘לה פמיליה’ של המשפחה. והוא מסביר לך בדחילו ורחימו שלא, ויש לו משפחה לפרנס, והוא רוצה להיבחר גם בקדנציה הבאה”.

אחר שברשת פורסמה הקלטה של הדברים – שהוסרו מאתר התחנה – פרצה סערה והתעוררו דיונים רבים בין הגולשים.

בפוסט שזכה למאות שיתופים כתבה הסופרת יעל משאלי: “זה לא מאבק על ‘אנחנו לא יודעים בדיוק מה הסיפור שם’, זה בפירוש עניין מגדרי. מה שלנשים מותר היום לגברים אסור. לכן מאבק הגברים הגרושים הוא מאבק מתחת לרדאר, מאבק מושתק, מוחלש, לא פוליטיקלי קורקט. נשים יצאו עכשיו לאלף שנים של מאבק על שוויון – והם שורפות את העולם בדרך שלהן לשם. כולל את הילדים שלהן..

“גברים גרושים מתאבדים פה בקצב מטורף. לפני כן הם עוברים גיהנום. כן, יש דבר כזה גברים טובים ונשים מטורפות. יש דברים כאלה גברים שהם קרבנות של המערכת. וזאת מלחמה שנשים טובות צריכות להתייצב בה לטובת גברים טובים. ואני מתייצבת בלי למצמץ בכלל. בלי לשאול ‘אבל מעניין מה הוא עשה לה הגבר הזה שככה היא מתנקמת בו’ ובלי להגיד ‘אבל אנחנו לא יודעים את כל הסיפור, יש עוד צד’ ובטח שלא ‘כל-כך הרבה שנים נשים סבלו מגברים…’ משהו בשיטה חייב להשתנות”.

אחרים, לעומת זאת, תקפו דווקא את לוי וכתבו: “בקש סליחה מילדיך. לא מנהלים מאבק גירושין בשידור ובפומבי”.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין כלל - מקרה לגופו של עניין
    29/05/2016 22:07
    רובי
  1. חברה שמתייחסת אל הרוב ולא אל כל פרט ופרט בהתאם למקרה הספציפי היא חברה אכזרית ומרושעת ,
    ע”כ – חייב לקום גוף ניטרלי המורכב מגברים ונשים שברור שמצבם המשפחתי תקין – רק כזאת קבוצה תוכל להגיב באופן באמת אובייקטיבי ואמיתי
    ולג’קי אומר ליבי איתך , אני אשה , חרדית , וחושבת שנעשה לך עוול נוראי , מעבר לצער הנוראי שלך על המצב הרע בבית אתה צריך להיות מושעה מעבודתך
    אוי לאותה בושה

  2. נשים מתעללות
    30/05/2016 09:18
    דביר
  3. חינו במשפחתנו גירושין ממפלצת שאיחור של רגע ממה שקבע בית הדין היית עילה למנוע את הפגישה עם הילדים יש נשים ממפלצות ו כדאי להציף זאת בציבור

  4. אנשיםשוכחיםמגהנום
    31/05/2016 02:54
    נהרדינור
  5. יש גהנום והוא נורא ואיום ואנשים חיים בהדחקה
    לפני הגהנום ולפעמים גם אחריו יש גלגולים נוראיים קשים ומרים… בכל מיני דומם צומח חי ומדבר…
    לתהתגלגל למשל בחיפושית זבל…. איכס ה ישמור.
    מי שמצער יהודים זה נורא נוראות.
    ואיום פה אנשים אחרי שואה מתעללים חופשי באחים שלהם.
    זועה אנשים שוחכים שיש גהנום..חיים בהדחקה.
    עונש שעה בגהנום אומר הרמבן יותר גדול מכל יסורי איוב. שמונים שנה,,,!