טרגדיה במונסי: בחור חסידי נמצא ללא רוח חיים באמבטיה בבית הוריו

בחור המשתייך לחסידות שמרכזה בירושלים, נמצא בחדר האמבטיה של בית הוריו בעיר מונסי, כשהוא ללא רוח חיים • כוחות הצלה ביצעו בו פעולות החייאה, אך בבית החולים נקבע מותו • חבריו טוענים: סבל מהצקות בישיבה
חיים טוויל
י"ד אייר התשע"ה / 02.05.2015 21:42

טרגדיה בעיר מונסי שמדינת ניו יורק:  בחור ישיבה בן 16, שמשפחתו משתייכת לחסידות שמרכזה בירושלים, נמצא תלוי ביום שישי בצהרים בחדר האמבטיה בבית הוריו כשהוא ללא רוח חיים.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה ממושכות על הבחור, והוא הבהל לבית חולים מקומי, שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חלק מחבריו טענו כי הבחור סבל באחרונה מהצקות מצד כמה מחבריו, אולם אין לכך כל אישור. לפי דיווחים אחרים, הייתה הנהלת הישיבה אמורה להתכנס ביום שישי כדי לדון על מעמדו בישיבה.

מועד הלווייתו טרם נקבע. כוחות משטרה הגיעו אל הזירה ופתחו בחקירה.

באתר החדשות של מונסי נכתב: “אנא תפסיק לחפור לפרטים האישיים של הטרגדיה הנוראה הזו. אנא להפסיק את שיתוף, העתקה וההדבקה של הודעת WhatsApp האחרונה על הקבוצה שלך (או קבוצות). זה לא מנומס ולא אנושי.

“בואו ננסה למקסם את מה שניתן ללמוד מטרגדיה זו, על ידי טיפול בכבוד האחר. בואו ננסה לא לאפשר בריונות בבתים שלנו ובבתי ספר. בואו ננסה להיות טובים יותר. בואו נרגיש את לב האדם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לצערינו יש כ
    02/05/2015 22:02
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. זה נכון שהראב”ד התייחס בשיחה בהיכל ישיבתו הגדולה, לרעידת האדמה שהתרחשה בנפאל. “השבוע שמענו שבמדינה רחוקה, נפאל הייתה רעידת אדמה”, אמר, “ביתם של רבים נעשה לקבורתם, [במקום קברי יהודים שחפרו בבית שמש] אלפי אנשים נשים וטף נהרגו במיתה משונה ל”ע, [לכאורה מדה נגד מדה על חפירת קברי ישראל] ויש שכבר מתחילים לחשוש אולי צריכים לשוב על החפירות, ואולי ח”ו תגיע רעידת אדמה גם לארץ” ובפרט בב”ש במקום הקברים ד”י.

    הראב”ד הוסיף, “ידוע שכל מה שעושה הקב”ה בארצות רחוקות, התכלית בזה הוא לעורר את עם ישראל, וא”כ צריכים אנו לשים ליבנו לדבר, ולחשוב על מה עשה ד’ ככה בארץ רחוקה”. בשלב זה פתח הראב”ד מדרש תהלים והקריא מתוך דברי המדרש על הפסוק, “ותגעש ותרעש הארץ” –”בעוון עריות ומשכב זכור הקב”ה כועס והאדמה תרעד וההרים יעשנו”.

    הראב”ד אמר “לפי דברי המדרש, ראוי לראות ברעידת אדמה כעין התראה משמים לפעול ולעשות למנוע את חילול ד’ בהתרבות עוון זה. ואמנם ברוב רחמיו חס עלינו הקב”ה ולא הביא את העונש עלינו, אע”פ שחפרנו הקברים, אבל כדי שלא נשכח את המושג שקיים עונש נורא של רעידת אדמה על עוון זה, שלח לנו הקב”ה אזהרה ממדינה רחוקה כדי שנזכור שעונש זה קיים”.

    ולכן חייבין אנו למחות יום ולילה [בפרט על חפירת קברי ישראל, בבית שמש,ובירושלם בשנלר וכו’] , ובמחתם שנלער בגאולה בירושלם עיה”ק, וגם למחות על רבבות המשומדים כגוים גמורים -חרדקי”ם ועל אלו שנתגיירו בצבא או חוץ לצבא על ידי רבנים משרתי הממשלת השמד, בלי קבלת שום מצוות כדין, ועל פי דין “הם גויים גמורים” ואח”כ בנות ישראלים נישאות לגויים אלו באיסור עריות החמור מאוד, ואז הקב”ה ח”ו מסלק את השכינה מאיתנו וכמבואר בגמ’ בקידושין, וכאשר הקב”ה שומע מאיתנו קול מחאה, על חפירת קברי יהודים וכו’ אז לא יבוא עלינו קצף” אמן.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   07/05/2015 22:52

      אתה שייך ל’עיידה’